کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

ناصر جون هم گفت:

آیت‌الله مکارم: با زور نمی‌شود یک حکومت را اداره کرد

آفتاب:‌ حضرت آیت‌الله "ناصر مکارم شیرازی" از مراجع عظام تقلید گفت: «با صراحت باید بگویم که عربستان سعودی در شرایط کنونی قهرمان ایجاد اختلاف میان مسلمانان شده است».

ایشان روز دوشنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم در شبستان حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) افزود: «در حال حاضر همه جا، جای پای آنها دیده می‌شود، آنها با القاعده ایها و بعثی‌ها که اعتقادی به خدا و پیامبراکرم(ص)ندارند، متحد شده‌اند تا شیعیان عراق را کشتار کنند».

این مرجع تقلید تشیع افزود: «در یمن نیز وهابی‌ها دست در دست حکومت این کشور، شیعیان زیدی مذهب را بابمب فسفری نابود می‌کنند و در پاکستان و افغانستان نیزکشتار مسلمانان ادامه دارد».

آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: «عربستان همه جا عامل اختلاف شده است، با اسراییل متحد می‌شود، اما با مسلمانان خالص و پیرو اهل بیت عصمت و طهارت (ع) همدل و همراه نیست».

ایشان با اشاره به توصیه یک سیاستمدارقدیمی انگلیسی درباره مقابله با اسلام یادآور شد: «این فرد گفته بود تا زمانی که قرآن، خانه کعبه و نام پیامبر اکرم (ص) در میان مسلمانان وجود دارد مسیحیان در خطرند لذا باید این سه پایگاه را ویران کنیم».

ایشان افزود: «آنها این کار را کردند والان سفر حج به جای سفر خودسازی در برخی موارد به سفر تفریحی تبدیل و اسم پیامبر اکرم (ص) نیز به اسم‌های دیگر تبدیل شده است».

آیت الله مکارم شیرازی یادآور شد: «آفرین به مذهبی‌های ما که بیشترین نامی که برای فرزندانشان انتخاب می‌کنند محمد و علی و فاطمه و زینب است که این نشان می‌دهد قشر مذهبی بیدار است».

آیت‌الله مکارم شیرازی اظهارداشت: «اگر معنای حج درست فهمیده و از آن درست استفاده شود، پشت دشمنان می‌لرزاند و باعث استحکام سیاسی مسلمین می‌شود».

آیت‌الله مکارم شیرازی در بخش دیگرسخنان خودبه پنج دعای حضرت ابراهیم(س) اشاره کرد و گفت: «اولین دعا، امنیت بود زیرا برای هرکشور مهمترین مساله امنیت است که تا امنیت نباشد بقیه مسایل نیز به سرانجام نمی‌رسد».

وی دومین دعا را بهبود وضع اقتصادی مردم ذکر کرد و گفت: «مردم تا زندگی مادی خوبی نداشته باشند به معنویت نمی‌رسند، آدم گرسنه ایمان ندارد و بعضا به دنبال مواد مخدر، سرقت و خودفروشی می‌رود».

آیت‌الله مکارم شیرازی، سومین دعای حضرت ابراهیم را تسخیر قلوب مردم ذکر کرد و گفت: «مساله مهم، حکومت بر دلهاست چرا که با زور نمی‌شود یک حکومت را اداره کرد».

وی وجود فرزندان صالح به عنوان سرمایه‌های یک کشور و نیز فرستادن پیامبری برای آموزش علم وحکمت را به عنوان چهارمین و پنجمین دعای حضرت ابراهیم (س) توصیف کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد