کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کروبی که هیچ! من هم دروغ نمی گم...

 

 

بعضی از دوستان لطف داشتن و منو دروغگو... خائن! خطاب کردن و پیرامون همین هم به مادر و پدرم نیز عنایت ویژه ای قائل شدن که شما در مورد تجاوز ها دروغ می گید... و مثل یه حیوان ۲ حرفی! فقط از سایت های اجنبی ها! و منافقین! و...! کپی پیس کرده تا ولی امر مسلمین رو خراب کنید و دکتر! ا.ن. تهمت بزنید و زیر سوال ببریدشون... 

من هم مثل جناب کروبی عزیز دنبال مستند گشت و خدا رو شکر که پیدا کردم  

یکی از دوستانم داشت با من سر تجاوز ها و الفط! اسلامی! صحبت می کرد و می گفت سره پسر خاله اش چه ها که نیاوردن... من هم با هزاران خواهش از اون خواستم که جان هرکی دوست داری پسرخالتو تنها نذار که ممکنه مثل دهها تن از دیگر جوانان تجاوز شده خودکشی کنه... 

بعد از چند هفته تونست پسرخالشو راضی کنه تا از اون عکس بگیره و در اینترنت بذاره اونجوری که اون میگفت: خیلی دردسر کشیده تا اونو راضی کنه و هزاران حرفی که واقعن! خصوصیه...  

 

نمی دونم پیشه مهندس یا کروبی مبارز رفته یا نه ولی تا آخرین صحبتی که داشتم نه اینکه هنوز  پسرخاله اش تحت فشاره که حرفی نزنه بلکه افرادی که بعد از آزادیش پیشش رفتن یا در اداره هاشون خیلی تحته فشارن تا حرفی نزنن یا به عناوین مختلف از برادرها ابراز رضایت کامل می کنن! خیلی راضی هستند تا جایی که می گفت: بعضی از روز ها ساعت ۳ صبح تعدادی موتور سوار در کوچه اونا بالا و پایین می رن تا کسی مزاحمشون نباشه! و ۴ بار هم با سنگ ریز در همین ساعاتی نگهبانیشون به شیشه زدن تا ببینن چیزی کمو کسر دارن یا نه!! 

 

این هم عکس که از پسرخاله اش گرفته... 

بعضی از عکس ها رو به هیچ عنوان حتا با عنوان ۲۱+ هم نمیشه نشون داد 

 

و در آخر به برادرها که: 

عکس ها رو به ستاد کروبی و مهندس و فیس بوک چند تن از دوستان فرستادم 

 و الان هم بر روی کامپیوتر هم نیست که اگه منو گرفتیت چیزی پیدا کنید حتا یه کاری کردم که ریکاوری هم نمی تونید کنید!  همین الان می گم اگه منو گرفتید هر چی خواستید من اعتراف می کنم!!! 

 و حالا فکر کنید... 

 دکتر شما همون ا.ن. ما و ولی امر مسلمین شماها گناه کار نیستن؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد