کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

۱۳ آبان به امید حماسه ای دیگر

 

 

Aبه امیــــــد پیروزیA

توافق ایران بر سر مسائل هسته ای اصلا مهم نیست، مهم ۱۳ آبان است

امروز خبری منتشر شد که حکایت از توافق اصولی دولت کودتا با سران 5+1 برای ارسال اورانیم به روسیه جهت غنی سازی است. مشخصا یکی از اولین اهداف چنین حرکت رسانه ای تحت الشعاع قرار دادن اخبار مربوط به آماده شدن جنبش سبز برای روز 13 آبان است. به نظر می رسد برای ساده لوحی و حماقت دست اندر کاران این حکومت حدی نمیتوان متصور شد، ولی به هر حال چندان مهم هم نیست. آنان چه بخواهند و چه نخواهند روز 13 آبان مردم بار دیگر در خیابانها عهد خود با یکدیگر را تجدید می کنند، این ترفندهای کودکانه هم هیچ اثری نخواهد داشت. سبز باشید، دیگران را هم سبز کنید.

همچنان ۳۰ دانشجو به خوابگاه دانشگاه تهران ممنوع‌الورودند

سید مهدی قمصری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این خبر گفت: حکم ممنوع الورود بودن به خوابگاه در کل برای ۸۰ نفر از دانشجویان صادر شده بود. وضعیت این دانشجویان در یک مرحله در کمیته انضباطی بررسی شد که بر اساس آن برای ۵۰ نفر از این دانشجویان تعیین تکلیف شد و مقرر شد که ممنوعیت ورود این ۵۰ نفر با اخذ تعهد کان لم یکن تلقی شود و بتوانند از خوابگاه استفاده کنند. وی خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف بقیه افراد (حدود ۳۰ نفر) منوط به طی شدن مسیر لازم در کمیته انضباطی است. معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تهران افزود: افرادی که تعیین تکلیف شده اند و با اخذ تعهد امکان استفاده از خوابگاه را دارند افرادی بودند که سابقه قبلی نداشتند و نظر کمیته انضباطی نیز بر این بود که با اخذ تعهد این امکان فراهم شود تا پرونده آنها به سوی صدور حکم نرود و سابقه ای برای آنها ایجاد نشود. قمصری اضافه کرد: عده ای که سابقه قبلی داشته یا تخلفات سنگین تری به آنها نسبت داده بودند جهت اثبات نیاز به رسیدگی بیشتری دارد بنابراین مقرر شد مراحل احضار، اخذ دفاعیه و مراحلی که لازم است در کمیته انضباطی طی شود و سپس تعیین تکلیف صورت گیرد.
 

http://www.mowjcamp.com/article/id/49958

به همت مسئولین رخ داد...

افزایش ۱۰۲ درصدی هزینه خانوار با اجرای طرح حذف یارانه ها

ادامه مطلب ...

وزیر بهداشت از تصویب طرح گسترش فرهنگ قرآنی خبر داد!!!!

A شبکه جنبش راه سبز(جرس)

: مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت دولت برآمده از کودتای انتخاباتی عصر چهارشنبه از تصویب طرح توسعه فرهنگ قرآنی در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.وی در مراسم افتتاح مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در ساختمان معاونت دانشجویی این وزارتخانه درباره جزئیات این طرح گفت که"طرح توسعه فرهنگ قرآنی دارای چهار گروه تخصصی در وزارت آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان آموزش و پزشکی مطرح شده و امیدواریم که با همکاری کانون‌ قرآن و عترت بتوانیم فرهنگ قرآنی را در دانشگاه‌ها توسعه دهیم."مرضیه وحید دستجردی همچنین گفت که"اگر قرآن را در دانشگاه‌ها ترویج دهیم، تمام مشکلاتمان حل خواهد شد."وحید دستجردی در اظهارات خود اشاره ای  به حل بحران سلامت و مشکلات ناشی از سوء مدیریت در این وزارتخانه که به بحران سلامت در کشور را دامن زده نکرد.رییس کمیسیون بهداشت  مجلس هفته گذشته اعلام کرد که علاوه بر مشکلات قبلی در بخش سلامت بدهی صدها میلیارد تومانی بیمارستان هایدولتی به شرکت های دارویی این شرکت ها را نیز در آستانه نابودی قرار داده است.

تویت های من!

 دیکتاتور بداند...

این جماعت فکر میکنند با دستگیری جداگانه و فاصله دار آقایان: موسوی وکروبی و خاتمی میتوانند از حجم و شدت اعتراضات وخشم  مردم بکاهند ولی آگاه باشند برای جنبش سبز و مردم دستگیری هر یک از این عزیزان مساوی با دستگیری تمام سران جنبش است و در این صورت گور خود را چیز کرده اید.

تویت های من!

  قیمت نفت خام از بشکه ای ۸۱ دلار فراتر رفت 

مابارکا باشه... به ما (مردم) که چیزی نرسیده حتا! اون موقع که رکورد های جهانی و بی سابقه ۱۵۰+ شده بود...

هشدار در مورد کمبود دارو در کشور

ائم مقام سازمان نظام پزشکی هشدار داد که با توجه به کاهش یارانه دارو در یک سال گذشته، کشور در نیمه دوم سال جاری با کمبود یارانه و دارو روبه‌رو خواهد شد. به گفته علیرضا زالی در پنجمین همایش سالانه سرطان ایران، مجموعه یارانه‌های حوزه سلامت با ۵۶ میلیون دلار کاهش از ۳۱۳ میلیون به ۲۵۷ میلیون دلار رسیده است. زالی پیش‌بینی کرده است که با توجه به این کاهش در یارانه‌های دارو در ایران «در نیمه دوم [سال جاری] با کمبود یارانه و دارو مواجهیم.»  

 

همه با هم: 

اشهد ان لا الله... 

یادم اومد هر روز من یکی دارم می خونم! 

http://hammihannews.com/news/7063

نامه جمعی از هواداران میرحسین موسوی در ارومیه،

موج سبز آزادی: اگرچه شایعات منتشر شده در مورد تنظیم یک شکایت‌نامه توسط عده‌ای از نمایندگان مجلس بر علیه میرحسین موسوی توسط نمایندگان مستقل مجلس تکذیب شده است، اما جمعی از هواداران میرحسین موسوی در ارومیه نامه‌ای به شرح زیر برای نمایندگان خود در مجلس نوشته‌اند:

ادامه مطلب ...

مهدی کروبی: اصالت را باید به مردم داد

در شامگاه دوشنبه (۱۹ اکتبر / ۲۷ مهر) نمایندگان "کانون مدافعان حقوق بشر" و "شورای ملی صلح" به قصد قدردانی از تلاش‌های مهدی کروبی، نماینده‌ی معترض انتخابات ریاست جمهوری، به منزل او رفتند. به گزارش سایت "کانون مدافعان حقوق بشر ایران"، این فعالان مدنی در گفت‌وگویی که با کروبی داشتند، نگرانی خود را از وضعیت حاکم بر ایران بیان کردند. «تلاش برخی برای نظامی کردن فضای جامعه»، «نقض قانون اساسی»، «تشدید بحران اقتصادی» و «احتمال امتیازدهی در خارج و تشدید فشارها در داخل»، از جمله عمده‌ترین نگرانی‌های اعضای «کانون مدافعان حقوق بشر» و «شورای ملی صلح» بود.  

http://www.dw-world.de/dw/article/0,,4812441,00.html

گفتگوهای مخفی میان ایران و اسرائیل، رادیو بین المللی فرانسه

فرنگیس حبیبی - سخنگوی کمیسیون انرژی اتمی اسرائیل، یائل دورون، اعلام کرد که در ماه سپتامبر گذشته یک مقام عالیرتبۀ ایران با یک نمایندۀ این کمیسیون به طور مخفیانه ملاقات و در بارۀ برنامۀ هسته ای ایران گفتگو کرده است. سخنگوی این کمیسیون به خبرگزاری فرانسه گفته است که این ملاقات ها...

ادامه مطلب ...

در دانشگاه گیلان اتفاق افتاد...

یکی از دانشجویان سئوالاتی از قبیل زیر سوال رفتن 24 سال از انقلاب به خاطر دزد خطاب کردن سران وقت این دوره توسط محمود احمدی نژاد، عدم ارائه فرصت به معترضان در صدا و سیما برای بیان دیگاه و نظرات خود ودر عین حال معترض شدن به آن ها برای مصاحبه با خبرگزاری های خارجی، تعطیلی تعداد زیادی از روزنامه ها، عدم رعایت اصل 24 در مورد آزادی مطبوعات و اصل 22 قانون اساسی در مورد مصون بودن حیثیت، جان، مال، حقوق و شغل افراد، تخلف در پخش چهره متهمان در دادگاه، عدم رعایت اصل 27 قانون اساسی در مورد آزاد بودن راهپیمایی در صورت مخل نبودن به مبانی اسلام و.. رامطرح کرد. در پایان این دانشجو نسخه ای از قانون اساسی را به عنوان هدیه به سخنران جلسه اهدا کرد و حضار درواکنش به این حرکت او را با تشویق و شعار «دانشجوی با غیرت» بدرقه کردند  

 

http://www.autnews.mobi/node/3885

تا خرند این قوم، رندان خرسواری می کنند(ملک الشعرای بهار)

در محرّم ، اهل ری خود را دگرگون می کنند …….از زمین آه و فغان را زیب گردون می کنند** گاه عریان گشته با زنجیر میکوبند پشت…..گه کفن پوشیده ، فرق خویش پرخون می کنند** گه به یاد تشنه کامان زمین کربلا……… جویبار دیده را از گریه جیحون** می کنند وز دروغ کهنه ی « یا لیتنا کنّا معک» …………شاه دین را کوک و زینب را جگرخون می کنند** خادم شمر کنونی گشته، وانگه ناله ها……..با دو صد لعنت ز دست شمر ملعون می کنند** بر “یزید” زنده میگویند هر دم، صد مجیز ………..پس شماتت بر یزید مرده ی دون می کنند** پیش ایشان صد عبیدالله سر پا، وین گروه ………ناله از دست “عبیدالله مدفون” می کنند**

اعتراض هزاران دانشجوی شریف به برخورد با معترضان

در پی افزایش فشارها بر دانشجویان فعال سیاسی در دانشگاه صنعتی شریف که به صدور حکم محرومیت از تحصیل برای 6 تن از آنان منجر شده است، بیش از 2500 تن از دانشجویان این دانشگاه با امضای نامه‌ای سرگشاده خواستار لغو احکام محرومیت از تحصیل هم کلاسی‌های خود شدند. به گزارش موج سبز آزادی به نقل از فعالان دانشجویی، دو دانشجوی دیگر در دانشگاه صنعتی شریف حکم محرومیت از تحصیل به مدت یک نیم سال و ممنوعیت ورود به دانشگاه دریافت کرده‌اند. به این ترتیب و در حالی که کمتر از یک ماه از آغاز سال تازه تحصیلی می‌گذرد تعداد دانشجویان محروم از تحصیل دانشگاه شریف به 6 تن رسیده است. اتهام این دانشجویان شرکت در تجمع هفتم مهر ماه در این دانشگاه است که در اعتراض به حضور کامران دانشجو، وزیر آموزش عالی دولت کودتا در برگزار شد. بنابر حکم کمیته انضباطی، این دانشجویان ضمن آن که برای یک نیم سال از تحصیل محروم شده‌اند، در این مدت حق ورود به دانشگاه را نیز ندارند.

http://www.mowjcamp.com/article/id/50436

«هنرمندان» یکی پس از دیگری منصرف می شوند

فرارو- جامعه فرهنگی-هنری کشور اکنون اوضاع عجیبی را تجربه می کند. بسیاری از هنرمندان رشته های مختلف طی چند ماه گذشته با انتشار بیانیه هایی از انصراف خود از شرکت در جشنواره های مختلف خبر داده اند و بسیاری بر این عقیده اند که تداوم این روند می تواند لطمات جبران ناپذیری به عرصه فرهنگی کشور وارد کند. در ادامه این روند پس از آنکه نام...

ادامه مطلب ...

دولتی! که مشروعیت خودش رو از مردم نگیره به مردم هم اهمیت نمی ده

واشنگتن تایمز: بحران مشروعیت موجب کوتاه آمدن جمهوری اسلامی در معاملات هسته ای شد

ادامه مطلب ...

اسلام فرقه مصباحیه = دعا بخوان...بازداشت بشو...

بازداشت اکثریت شرکت کنندگان مراسم دعای کمیل برای آزادی شهاب الدین طباطبایی

ادامه مطلب ...

نامی از موسوی در شکایتنامه نبود

این آقایان که می گویند صد نفر این نامه را امضا کرده اند، بسیار خوب است که نام خود را اعلام کنند. 

 

سرمایه: حجت الاسلام حسین ابراهیمی عضو فراکسیون روحانیون مجلس و از اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: «در شکایتنامه ما نامی از آقایان کروبی یا موسوی وجود نداشت.»

ادامه مطلب ...

حافظه تاریخی ما - احمدی نژاد و پایداری روی حرفهایش

  

ا.ن(22بهمن86): احدی حق ندارد به اندازه سرسوزن از حقوق ملت عقب نشینی کند وهر کس کوتاهی کند منفورترین انسان خواهد بود.

ادامه مطلب ...

سهیلا دیروز (۲۹ مهر) اعدام شد

راه بازگشت به خانه نداشتم. قطعاً خانواده ام مرا می کشتند. در تهران آواره و سرگردان ماندم. جایی نداشتم. غذایی نداشتم. دختری 14ساله و حیران و سرگردان بودم. من فرزندم را کشتم چون سرنوشتی بهتر از من در انتظارش نبود. هیچ کدام از کسانی که در جلسه محاکمه من نشسته اند نمی دانند تحمل سرمای زیر صفر دی ماه آن هم نیمه شب و بدون لباس کافی یعنی چه. مجبور بودم به خاطر یک لقمه نان تن به خواسته کثیف کسانی بدهم که به من به چشم یک حیوان نگاه می کردند. من را به خانه می بردند، مشروب می خوراندند و مورد آزار قرار می دادند. چرا فرزند من باید زنده می ماند؛ فرزند مردی معتاد و زنی ولگرد، آیا او روزهایی بهتر از روزهای زندگی من می داشت؟ پدر این بچه ... 


http://www.iran-world.com/article.php?id=42904

بار چیز به چیر نمی رسد! مگه نمی دونستید چیزی!

پروژه جمع‌آوری امضا علیه میرحسین‌ موسوی ناکام ماند

ادامه مطلب ...

ایکاش موسوی دائم نمیگفت : عصر طلایی خمینی

ما طرفدار موسوی و جنبش سبز هستیم و آینده ایران را در گرو پیروزی ناگزیر این جنبش میدانیم و به همین سبب از رهبران فعلی جنبش سبز حمایت میکنیم . ولی ایکاش موسوی عزیز دائم دم از “دوران طلایی خمینی” نمیزد. ما که در آن دوران آن پایینها زیر چکمه های خونین رژیم له میشدیم تصویر کاملا دیگری از آن دوران سیاه و تلخ داریم . البته بر همه واضح و مبرهن است اگر ما هم نخست وزیر محبوب خمینی بودیم آن دوران را طور دیگری میدیدیم و به نظر ما هم خیلی طلایی و بلکه پلاتین جلوه میکرد ولی دوست عزیر ما موسوی بدانند که نظر اکثریت مردم ایران در مورد آن عصر به اصطلاح “طلایی ” با ایشان متفاوت است . خوشبختانه ایشان اکنون در کنار مردم زیر چکمه های همان رژیم دست و پا میزنند و دیگر نمیتوانند این دوران را هم یک دوران طلایی بنامند ولی برای اینکه به ایشان اثبات کنیم دید از بالا با دید از پایین تفاوت دارد کافی است نظر آقای احمدی نژاد را نسبت به این دوران خاطر نشان سازیم که حتما این دوران را عصر طلایی “خامنه ای ” مینامد

ادامه مطلب ...

امضای ۱۰۰ نماینده دروغی مثل رای آوردن احمدی نژاد؟

حسینیان با تاکید بر اینکه این شکایت را صد نفر از نمایندگان امضا کرده‌اند در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان اعلام کرده‌اند که امضای این شکایت با ارعاب و تهدید بوده است گفت: هر کس می‌خواهد می‌تواند امضایش را پس بگیرد. ایلنا:در حالی که اکثر نمایندگان مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا شما هم شکایت از موسوی را امضا کرده‌اید سکوت کرده و نسبت به این موضوع ابراز بی‌اطلاعی می‌کردند؛ حسینیان از این سوال عصبانی شد. به گزارش خبرنگار ایلنا، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی در پاسخ به اینکه چرا علی‌رغم سخنان رسایی مبنی بر اینکه 100 نفر از نمایندگان شکایت از موسوی را امضا کرده‌اند اکثر نمایندگان از این شکایت ابراز بی‌اطلاعی می‌کنند با عصبانیت گفت: من به این سوالات پاسخ نمی‌دهم. وی با تاکید بر اینکه این شکایت را صد نفر از نمایندگان امضا کرده‌اند در پاسخ به اینکه برخی نمایندگان اعلام کرده‌اند که امضای این شکایت با ارعاب و تهدید بوده است گفت: هر کس می‌خواهد می‌تواند امضایش را پس بگیرد. وی در حالی جمع خبرنگاران را ترک کرد که کمی بعد به سوالات خبرنگاران رسانه های نزدیک به دولت پاسخ داد. 

 

http://ilna.ir/newsText.aspx?ID=84462

تویت های من!

شاید این سوبسیدها رو برداشتن تا مردم ذهنشون منحرف بشه ولی این آقایون انگاری حرف های حضرت امام رو فراموش کردن! 

ولی با این کارشون تمام مردم رو که نه اکثریت مردم را بیشتر از پیش عصبی کردن همه باز نه اکثریت بیش تر از پیش به خونشون تشنه شدن....

شجاعت قابل ستایش میرحسین

گشودن راه ارتباط با مردم و تزریق دنیایی از امید در مردم، بسیار بیشتر از خود پیام مصاحبه میرحسین، ارزشمند و قابل تقدیراست. همه سبزها می دانند که چه فشار سنگین و چه نوع تهدیداتی در این مدت متوجه میرحسین بوده تا وی چنین اقدامی را انجام ندهد.

اما میرحسین یک سبز است و سبزها به دنیا نشان داده اند که آماده اند با تمام وجود به استقبال هر خطری بروند تا بتوانند میهن خویش را آزاد و آباد ببینند. سران انقلاب 57 هر اندازه از احساسات مردم استفاده می کردند، در مقابل، سران جنبش سبز، شعور مردم را هدف قرار داده اند و روشن است که عاقبت یک انقلاب احساسی چه بود و سرانجام یک جنبش عقلانی چه خواهد بود...

ادامه مطلب ...

دروغ ۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۶۸ دلاری احمدی نژاد رو شد!

پس از گذشت 5 ماه از کشمکش‌های انتخاباتی، با انتشار گزارش رسمی بانک مرکزی درباره میزان واقعی درآمدهای نفتی دولت نهم، امکان قضاوت افکار عمومی درباره صحت ادعاهای مسئولان و رسانه‌ها در این باره میسر شده است. به گزارش خبرنگار «آینده»، در اردیبهشت ماه سال جاری، غلامحسین الهام سخنگوی وقت دولت در واکنش به اظهارات کسانی که درآمد نفتی دولت نهم را 270 میلیارد دلار می‌دانستند، اعلام کرد که این ادعاها دروغ و شایعه‌پردازی بوده و درآمد نفتی دولت نهم تا کنون فقط 193 میلیارد دلار بوده است. در واکنش به این اظهارات غلامحسین الهام، سایت آینده بر اساس برآوردهای علمی، درآمد نفتی دولت نهم را 280 میلیارد دلار اعلام کرد، اما شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد در مصاحبه‌ای با بی‌اساس دانستن مبلغ مذکور، میزان درآمد نفتی را در چهارساله دولت نهم

ادامه مطلب ...

بدلیل مشکلات روانی، احمدی نژاد دو سال تحت مراقبت های ویژه بود

در خبر "ناگفته های پشت پرده برنامه مناظره های انتخاباتی" اشاره به "پرونده 2 سال بستری و مراقبت های ویژه" احمدی نژاد را طرح کرده بودید. منظورم همان اشاره ایست که محسن رضائی قبل از شروع مناظره در راهروهای صدا و سیما و هنگام دهان به دهان شدن با احمدی نژاد می کند. از آنجا که نباید مردم را در خماری اخبار باقی گذاشت، به اطلاع شما و خوانندگان تان می رسانم که احمدی نژاد بمدت دو سال تحت مراقبت های ویژه روانی بوده است. البته این مراقبت ها مربوط به دوران پس از قتل دکتر سامی است که...

ادامه مطلب ...

نگاهی به سخنرانی دیروز فرمانده کل سپاه: 

 بسیج منحل شد اما نمی خواهند رسما اعلام کنند

ادامه مطلب ...

!

   

در سایز بزرگ

 http://www.atings.com/uploads/1256102103.jpg

خودتون حدس بزنید چی می خوام بگم!

دانشجو می خروشد... خود را نمی فروشد...

 فیلم - تجمع چند هزار نفری دانشجویان دانشگاه آزاد کرج در 28 مهرماه 1388 

 

صحنه هایی از اعتراضات امروز دانشجویان دانشگاه آزاد کرج (دو ویدئو) 

 

نمایشگاه بین المللی کتاب آلمان سبز شد (به همراه عکس)
 

تجمع سبزها در روز افتتاح نمایشگاه مطبوعات   
 
غرفه روزنامه کیهان سبز شد    
  
ویدیو بلاگ جنبش سبز ایران      
 
 کسری بودجه 14 میلیارد دلاری دولت  
 
 مجلس تصویب کرد: یارانه آب هم پرید!
  
صفر انگوتی جهت اعدام به قرنطینه رفت  
 
فریادهای قاتل برو بیرون دانشجویان، 27 مهر   
 
 تحریم جشنواره تئاتر فجر توسط بیضایی و چرمشیر  
 
مهدوى کیا و کریمى در فهرست محبوب ترین بازیکنان سال ۲۰۰۹ 
  در میان ۱۷۵ کشور رتبه ۱۷۲ برای ایران در زمینه آزادی مطبوعات!
  
 
 محمد چرمشیر خواستار حذف کلیه آثار خود از جشنواره تئاتر فجر شد

  

   ویدئوی جدیدی از تجمع دانشجویان دانشگاه آزاد کرج-۲۸مهرماه ۱۳۸۸

 

  تخریب شبانه مقبره عزت ابراهیم نژاد شهید حمله به کوی دانشگاه!  

 

 سفر احمدی نژاد به اصفهان بخاطر عدم اجرای مصوبات سفر قبلی بتعویق افتاد  

 

 رویانیان: سهمیه بنزین خودروهای شخصی 45لیتر می شود | بنزین داخل کیفیت لازم را ندارد 

 

 اندر شباهت‌های جرج بوش و صفارهرندی: پرتاب لنگه کفش به سمت وزیر سابق ارشاد از سوی دانشجویان معترض  

 

  خواب آلودگی،مسافر بیش از حد و فرسودگی اتوبوس عامل اصلی تصادف مرگبار امروز محور شیراز-اصفهان+عکس ها  

 

          جنبش سبز برای پس از مرگ خامنه ای چه برنامه  ای دارد؟  

 

  

شرمنده همه شدم امروز خیلی سرعت اینترنت پایین خیلی... جوری که هنوز نتونستم خونه تکونی بلاگی کنم  فکر کنم چون خیلی اتفاق داشتیم و پشت سرش فیلم و عکس مردم گرفتن باز سرعت اینترنت رو اوردن پایین... 

 

به امید آزادی

 

   
 

تصویب قطع یارانه گندم، برنج، روغن، شیر و شکر!

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ماده 4 لایحه هدفمند کردن یارانه ها که طبق آن دولت تا پایان برنامه پنج ساله کشور موظف به هدفمند کردن یارانه گندم، برنج، روغن، شیر، شکر،خدمات پستی، خدمات هواپیمایی، خدمات ریلی "مسافری" است را تصویب کردند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر سه شنبه در ادامه بررسی لایحه هدفمند کردن یارانه ها ماده 4 این لایحه را با 135 رای موافق، 54 رای مخالف و 9 رای ممتنع تصویب کردند. در ماده 4 لایحه هدفمند کردن یارانه ها آمده است: دولت موظف است به تدریج و تا پایان برنامه پنجساله پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران نسبت به هدفمند کردن یارانه گندم، برنج، روغن، شیر، شکر، خدمات پستی، خدمات هواپیمایی، خدمات ریلی "مسافری" اقدام نماید.
 

http://aftabnews.ir/vdcfccd1.w6d01agiiw.html

تاجبخش و زیدآبادی به 15و7سال زندان محکوم شدند

کیان تاجبخش استاد دانشگاه، احمد زیدآبادی دبیرکل ادوار تحکیم وحدت و مسعود باستانی روزنامه‌نگار که در جریان حوادث پس از انتخابات بازداشت شده بودند به ترتیب به 15 ، 7 و 6 سال حبس محکوم شده اند. 

http://khabaronline.ir/news-20745.aspx

تویت های یکی دیگه!!

  • MowjeSabzeAzadi: اخبار دانشگاه‌ها - تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه آزاد کرج / گزارش تصویری http://ff.im/abScF 
  • سبزها غرفه کیهان در نمایشگاه مطبوعات را قرق کردند!‌ http://ff.im/abScH 
  • MowjeSabzeAzadi: اخبار دانشگاه‌ها - پرونده‌سازی و احضار دبیرکل سابق تشکل اصلاح طلب دانشگاه بین‌المللی قزوین http://ff.im/abmao

۱۳ آبان به امید حماسه ای دیگر

 

ذهن خلاق گرافیست جنبش سبز اینجا قابل تشویقه... 

بزن دست قشنگرو

خاطره جواد امام از زندان اوین- بازجو به کلمه ی چیز حساس بود!

این حکومت بیچاره هنوز هم از چیز موسوی می ترسه. خاطره ای که جواد امام،رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی، که در زندان بود و آزاد شد، تعریف کرد خیلی جالبه.ماجرا اینه که برای جواد امام، کتاب "چه کسی پنیر مرا جابه جا کرد" نوشته ی "اسپنسر جانسون" رو می برند زندان اوین تا در ملاقات بهش بدهند برای مطالعه در زندان. آقای امام در ملاقات بعدی به خانواده می گوید که این کتابی که آوردید و من به من دادید اینجا برای من دردسر شده! خانواده چیزی از موضوع نفهمیدند و جواد امام هم اون روز توضیح بیشتری نداد. تا وقتی که آزاد شد و در منزل به خانواده گفت که بازجو چند روز اون رو تحت فشار قرار داده و می گفته "پنیر" به انگلیسی یعنی "چیز" و خانواده تو با کتاب "چه کسی پنیر من را جا به جا کرد" می خواستند به کلمه ی "چیز" که تکه کلام موسوی هست اشاره کنند و یک پیغامی به تو بدهند. جواد امام تعریف کرد که چند روز تحت فشار بوده تا بگوید که چه پیغامی رو با اسم این کتاب به او دادند! 

  

بدبختا! نگا کاری نکنید چیزم چیز یشه چیزتون می کنم اون وقت چیز می شید که اون وقت که چیز خوردن کارای چیز رو نداره... 

 

یه چیز دیگه چیز... چیز...چیز... یه چز بودا می خواستم بگم...چیزو می گم... 

اها... 

چیزهای بالا همین طوری چیز شدن... نوشته شدن هدف و یا کلمه ای خاص در ذهنم نبودا... 

چون بعضی از دوستان احتمالن! برام چیز می ذارن که بابا ادب مرد به از چیز ببخشید دوات اوست 

گفتم که خیال چیز نوشتن برام نکنید! 

 راستی به دور از چیز بازی منبعش رو یادم رفت چیز کنم پیدا کردم دوباره این پست رو به روز می کنم اگه هم نشد فکر کنید جکه مثله همین که میگن مموتی چیزه جمهوره!

میرحسین موسوی با خانواده محسن امین زاده دیدار کرد

وبسایت کلمه گزارش داده است که میرحسین موسوی، نامزد معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری روز شنبه 25 مهر به منزل محسن امین زاده، عضو شورای مرکزی مشارکت اسلامی ایران که در زندان به سر می برد، رفت و باخانواده او دیدار کرد. به گزارش وبسایت کلمه، پایگاه اطلاع رسانی نزدیک به میر حسین موسوی، در این دیدار آقای موسوی با اشاره به نزدیک بودن سیزدهم آبان، سالروز تسخیر سفارت آمریکا در تهران توسط عده ای از دانشجویان ایرانی گفت:

ادامه مطلب ...

دوستان برای پذیرایی از فارس، کیهان، ایرنا و ...

دوستان برای پذیرایی از فارس، کیهان، ایرنا و ... در نمایشگاه آماده هستید؟ 

 

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها فرصت خوبی برای پاسخ به توهین ها، پرونده سازی‌ها و لجن پراکنی هایی که این رسانه ها در این مدت علیه جنبش سبز می کردنه بیایید درسی بزرگ به این رسانه های جیره خور بدیم! از 28 مهر تا 5 آبان نزدیک به یک هفته فرصت داریم تا از این کودتاچیان پذیرایی کنیم./ وعده ما مصلی تهران از ساعت 9 صبح تا 7 شب

بحران در پارس جنوبی:تعلیق مذاکرات با اتریش و اولتیماتوم به ترکیه

کمبود منابع مالی در پارس جنوبی، بزرگ ترین مخزن مشترک گازی کشور را در وضعیت نامبهم قرار داد. از یک سو غلامرضا منوچهری مدیرعامل پتروپارس اعلام می کند وضعیت مذاکره با «اوام وی» اتریش در فاز 12 پارس جنوبی به حالت تعلیق درآمده و از سوی دیگر علی وکیلی که معتقد است پارس جنوبی با مشکل مالی مواجه نیست به ترک ها اولتیماتوم یک ماهه برای حضور در فازهای 22 تا 24 می دهد تا پارس جنوبی بیش از پیش به مرحله بحرانی برسد. بر اساس این گزارش مدیرعامل شرکت پتروپارس با اشاره به

ادامه مطلب ...

۱۳ آبان به امید حماسه ای دیگر

 

مـرگ بـــــــــــر احمدی نژاد

مـرگ بـــــــــــر خامنه ای 

مـرگ بـــــــــــر مصباح 

تویت های من!

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران ، بهاری که در زندان اوین بسر می برد، با تودیع وثیقه به مبلغ 300 میلیون تومان آزاد شده است

ادامه مطلب ...

تویت های من!

انفجار در اطراف ساختمان مرکزی وزارت نفت در خیابان طالقانی تهران  

 

هنوز از علت این انفجار و میزان تلفات احتمالی آن خبری در دست نیست. اما خبرنگار عصرایران که خود را به محل حادثه رسانده است شاهد یک جنازه و یک مجروح بوده است. عصرایران- دقایقی پیش صدای انفجاری در اطراف ساختمان مرکزی وزارت نفت در خیابان طالقانی تهران به گوش رسید. گفتنی است، پلیس اجازه نزدیک شدن به محل حادثه را نمی دهد

 

ادامه مطلب ...

دروغگو و خائن همیشه و به همه کس دروغ می گوید و خیانت می کند

مایکل لدین: عکس‌های دیدار خامنه‌ای با رهبر سنگال مال چهار ماه پیش است.

ادامه مطلب ...

واکنش به پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن خانواده آقاسلطان...

واکنش به پیشنهاد تحت پوشش قرار گرفتن خانواده آقاسلطان توسط بنیاد شهید , مادر«ندا»: نمی پذیریم.  

اصل ماجرا در ادامه

 

درود بر تو که حاضر نشدی خون دخترت رو با پول عوض کنی 

درود بر تو...

ادامه مطلب ...

آیا واقعن! خامنه‌ای و رییس جمهور سنگال باهم دیدار داشتند؟

تمام شواهد نشان میدهد که دیداری در ماه مارس این سال انجام شده است چون هم خبرش در گوگل ذخیره شده و همینطور روزنامه سنگالی آن را گزارش میکند. اما تمام سایتهای ایرانی همچون سایت رهبری و ایرنا خبر دیدار ماه مارس را از صفحاتشان حذف کرده‌اند. اطلاعات جمع شده برای این کار تقریبا هیچ شکی باقی نمیگذارد. حتی سایت leader.ir هم امروز چند ساعتی کار نمیکرد که به احتمال زیاد به این مربوط است که مشغول حذف خبر در آنجا بودند. این کار حذف خبر ملاقات قبلی می‌تواند نشان دهنده این باشد که تصاویر آن دیدار برای نشان دادن دیدار فعلی استفاده شده است.  

 

http://www.iransocialmedia.com/2009/10/khamenei-senegal/

مهدی جان خبر داد!

 HD ویدیو : اولین مصاحبه رئیس جمهور موسوی پس از انتخابات 

 

در ادامه متن پیاده شده از مصاحبه رئیس جمهور موسوی از جرس آماده!
ادامه مطلب ...