کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

نظرتون چیه؟

دیروز متوجه شدم برای چندمین بار فیلتر شدم! 

تعجب نداره حرف راست برای بعضی ها تلخه... 

 بگذریم...  

 

 

به نظر شما کجا کوچ کنم؟ 

 http://kabk22.wordpress.com/

http://kabk22.tumblr.com/  

http://kabk22.mihanblog.com/

  http://kabk22.persiangig.com 

 

خودم وردپرسو دوست دارم ولی خیلی طول می کشه راحت باهاش کار کنم از هفته پیش شروع کرده بود یاد بگیرم چی کار کنم ولی نشد که بشه... 

 

کجا کوچ کنم؟ 

به غیر از سرویس های بالا جایی رو سراغ دارید بگید شاید اونجا رفتم... 

 

فقط بی زحمت سریع 

 

  

خیلی خسته شدم! یه جورایی بریدم مگه من دل ندارم!! تا شنبه بعد از ۱۳ آبان رفتم صفا سیتی!! بعدش می رم کمی انرژی + از ۱۳ آبان بگیرم با یه سری عکس و فیلم و یه بلاگ تازه از همه مهم تر انرژی + بر می گردم... 

تا اون موقع بی زحمت در مورد پیدا کردن یه سرویس خوب کمکم کنید راستی لینک های بلاگ های قبلی من با عنوان ایران بعد از انتخابات در لینک دوستان! رو نگاه کنید! چون دیدم یکی از دوستان قدیمی پیشنهاد داده بود برم تویه بلاگ اسپات ولی اون خیلی وقته که مورد عنایت برادرها قرار گرفته! 

  

یکی می پرسد اندوه تو از چیست؟
سبب ساز سکوت مبهمت کیست؟
برایش صادقانه می نویسم
برای آنکه باید باشد .. ولی نیست!
 

  

و در آخر...  

 

ساحل افتاده گفت گرچه بسی زیستم هیچ نه معلوم شد آه که من کیستم مـــــوج زخود رفته‌ای تیز خرامید و گفت: هستم اگـــر می‌روم، گـــرنروم نیستم 

 

 به امیـــــــــــــــــــــــــد آزادی 

 

کبک آگاه است  

۸۸/۸/۸ ساعت ۲۸: ۱-۸

نظرات 2 + ارسال نظر
۳۰ جمعه 8 آبان 1388 ساعت 06:34 http://30mourgh.blogspot.com

وورد پرس توی ایران درست کار نمىکند. اما بلاگ اسپات خوب کار مىکند. بـــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــا اینجا!!!

۳۰ شنبه 9 آبان 1388 ساعت 03:22 http://30mourgh.blogspot.com

سلام... البته به نظر من فیلتر شدن، خیلی هم خوب است! اصولا الان همه سایت های خوب، فیلتر شده اند. همه هم مىخوانندشان. اما اگر هدف تو بیشتر اطلاع رسانی است تا انتشار نظرات خودت، قبول دارم که فیلتر نبودن خیلی مفید است. برای همین یک راهی را شما مىتوانید بروید. یعنی در بخش تنظیمات بلاگ اسپات، در بخش پابیلش، شما مىتوانید آدرس وبلاگ را عوض کنید. و همه مظالب قبلی تان هم ادرسش عوض خواهد شد. این گونه از فیلتر در خواهید آمد. تنها بدی اش این است که کسی آدرس جدیدتان را ندارد!!!
و وقتی دوباره فیلتر شدید، دوباره این کار را انجام دهید.
اما رفتن به میهن بلاگ به نظرت چه فایده ای دارد؟ خوب، آن جا هم بعد یک مدت که بازدید شما از حدی که مونیتورینگ را حساس کند، بالاتر رفت؛ فیلتر خواهید شد.
اما بدی وبلاگ های ایرانی این است که مشخصات شما را مجبورند به دستگاه اطلاعاتی و قضایی بدهند. آی-پی ، شماره تماس، زمان آنلاین شدن، همه و همه روی میز بازپرس قرار خواهد گرفت. گرچه در سیستم های وبلاگی خارجی هم یک سری مسائل امنیتی را باید رعایت کرد. اما قابل قیاس با سایت های ایرانی نیست.
خوبی بلاگ اسپات هم که من روی آن تاکید دارم، این است که همه تحریم های علیه ایران را که پیش از این گوگل علیه کاربران ایرانی اعمال مىکرد، در جریانات اخیر برداشته است. ضمن اینکه یکی از مدیران ارشد گوگل هم ایرانی است که نقش او غیر قابل انکار است.
به نظر من بلاگ اسپات بهترین سرویس دهنده است. کوچکترین آن، نوع آپلود عکس است در آن. که عکس را با نرم افزارهای قوی، به دو صورت ذخیره مىکند. یکی با حجم کم در خود وبلاگ نشان مىدهد. یعنی عکس ها در وبلاگ، بیشتر از 30 کیلو بایت نخواهد بود. ضمن اینکه اگر کسی بخواهد عکس را بهتر ببیند، مىتواند روی آن کلیک کند و با 5 برابر حجم آن را مشاهده کند. این را جایی شما دیده بودید؟ یکی از گرفتاری های وبلاگ های ایرانی همین است که یکباره دو تا عکس باید توی وبلاگ باز شود که هر کدام 200 کیلوبایت است. آدم باید کلی منتظر شود تا بالاخره بفهمد چه عکس های مزخرفی را قرار بوده ببیند!!
تنها بدی اینجا هم سرعت نسبتا کم آن در مقایسه با سایت های ایرانی در هنگام ارسال مطلب است. که آن هم بخاطر دور بودن سرور اصلی بلاگ اسپات است. و همین دور بودن آن، امنیت آن را بالا برده است.
قربان آقای کبک عزیز! که سرش هرگز زبر برف نخواهد رفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد