کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کـارتـون خـواب در نیـویـورک نیک آهنگ + ابراهیم نبوی!

 

در ادامه طنزی در همین پیرامون از ابراهیم نبوی می خوانید...

ادامه مطلب ...

فیلــــــــــم

 لینک غیر مستقیم

لحظه‌ای شنیدنی از فیلمی تازه منتشر شده از تظاهرات روز قدس سبز در اصفهان که یکی‌ از عوامل حکومتی داد میزند "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و در جواب وی خانمی شجاعانه غرش می‌کند "مرگ بر دیکتاتور".

آیا وزن و عیار طرفداران موسوی با طرفداران احمدی‌نژاد یکسان است؟

بی‌تردید وزن و عیار طرفداران موسوی از طرفداران احمدی‌نژاد خیلی بیشتر است. آن‌ها تحصیلکرده‌تر، باهوش‌تر، نخبه‌تر وجوان‌تراز رقیبان‌شان هستندو وجهه‌ای بین‌المللی دارند. اگر طرفداران احمدی‌نژاد را بسیجی‌ها و کارمندانی تشکیل می‌دهند که به‌دنبال پست و پول و اضافه‌کارند، مردم سبزپوش هیچ نفع مستقیم و شخصی از طرفداری خود نمی‌برند. از طرفی بارها طرفداران احمدی‌نژاد گفته‌اند که در انتخابات تقلب نشده، بلکه روستائیان ساده دل به احمدی‌نژاد رای داده اند! در واقع تفاوت آرای خاموش احمدی‌نژاد با موسوی همین تفاوت روستایی سیب‌زمینی گرفته احمدی‌نژادی، با جوان یا فرد مسنی است که با منطق قوی و سیاسی خود از انتخابات قهر کرده بوده و حالا به صحنه برگشته است. تفاوت دیگر در جنسیت طرفداران دوطرف است. طرفداران سنتی احمدی‌نژاد مردانی هستند که زنان چادری را با زور به‌دنبال خود به صندوق‌های رای کشانده اند، اما طرفداران موسوی زنانی هستند که مردان‌شان را به جلو هل می‌دهند. در تظاهرات روز قدس زن‌ها اجازه نمی‌دادند مردها لحظه‌ای ساکت بمانند و مدام آن‌ها را وادار به شعاردادن و فعال بودن می‌کردند. به‌جرات می‌توان گفت ذکاوت و دانایی دختران جوان جنبش سبز از هرسه وزیرزن پیشنهادی احمدی‌نژاد به مجلس بیشتر است.آن‌ها به‌درستی شیرزن نامیده می‌شوند. نکته دیگر سطح تفکر و دید با ظرافت و هنرمندانه طرفداران جنبش سبز است که با چند تکه فیلم بی‌کیفیت گرفته شده از موبایل دنیا را تسخیر کرده‌اند...

خوب برو بچ آمریکایی شروع کردن...

 

خوب دیگه... پا قدم ا.ن. نیومده برکت داره! 

بچه ها متشکریم! 

بی زحمت گوجه فرنگی... تخم مرغ فاسد... یادتون نره...

ادامه مطلب ...

جناب آقای محمدرضا شریفی نیا ، می خوام ببینم دیشب تونستی بخوابی ؟

دیشب کنسرتی در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد ، وقتی یکی از اعضای گروه خوانندگان در اوایل مجلس خواست حضور چند تن از چهره های سرشناس رو به اطلاع سایرین برسونه گفت : هنرمندان زیادی امشب تشریف آوردند ، همین موقع بود که کف و سوت همه رو به آسمون رفت تا اینکه گفت جناب آقای محمد رضا شریفی نیا ... یکدفعه همه ی سوت و کف ها تبدیل شد به یک هـــــــــــــــو ی چند ثانیه ایی ، خواننده ی بیچاره هم گویا اطلاع دقیقی در مورد ایشون و حرکات اخیرشون نداشت خیلی سراسیمه بحث و عوض کرد ، در اواخر مجلس تقریبا 45 دقیقه ی پایانی بود که خواننده حضور یکی از دوبلرهای معروف صدا و سیما رو به اطلاع حضار رسوند و گفت چون ایشون رو به صداشون می شناسید درخواست می کنم دقایقی تشریف بیارند روی سن ، این دوبلر بدبخت هم اومد بالا و شعری خوند همه شناختنش و حسابی تشویقش کردند و گفت تازه رسیده به کنسرت و از اول نبوده و خیلی خوشحال شده که دوست صمیمیش یعنی آقای شریقی نیا رو در این مجلس دیده ، دیگه این دفعه هیچ کسی تاب نیاورد به جرات می تونم بگم حدود 20 ثانیه بود که یکسره شریفی نیا رو همه هـــــــــــــــــــــــــو می کردند . جمعیت قریب به 1200 تا 1400 نفر بود ، چه هوی جانانه ایی ، طوری که ایشون عدم حضور رو بر ادامه اون ترجیح داد و نیم ساعت قبل از پایان کنسرت محل رو ترک کرد . خیلی لذت بخش بود ، حقیقتش غرضم از تعریف این اتفاق بیشتر این بود که بگم که انتخاب کردن خیلی آسونه ، انتخاب اینکه با مـــــردم باشی یا در مقابل اونها البته ادامه راه به آسونی انتخاب اون مسلما نیست ، اگه طرف مردم و انتخاب کنی همه جا پیش مردم جا داری ، خیالت راحته چون حق با توئه و می دونی که حقی رو پایمال نکردی ، شبا راحت می خوابی ، ولی اونیکه طرف مقابل مردم و انتخاب می کنه ، کودتا گر_ یا حامی اون ، نباید هیچ جا حتی در بالین هم خیال آسوده داشته باشه ، دیر یا زود شاید داشته باشه ولی مطمئن باشید که سوخت و سوز نداره و ما پیروزیم !  

 

فرستاده شده توسط:  persiagreenwave

یه معرفی...

  به نام پروردگار آزادی 

با درود فراوان به بازدیدکننده های عزیز

دوستانی که تمایل دارن طنز های جالب پیرامون جامعه کنونی رو بخونن خوب هست یه سر به بلاگ رضا رئیسی به آدرس خس و خاشاک1 بزنید یکی از قدیمی های این کاره درضمن بلاگ قبلیش هم در بلاگفا مورد عنایت برادرها شبیه عنایتشون به بلاگ قبلیه من قرار گرفته... 

 

به امید آزادی

با "یا میرحسین" های ما در ماه محرم چه میخواهید بکنید!؟

یک "یا حسین" خواهیم گفت یک "میرحسین" ! گیریم جلوی تظاهرات هایمان را گرفتید، با "یا میرحسین" های ما در ماه محرم چه میخواهید بکنید؟ الله اکبر هایمان را نشنیدید، میخواهید یا میرحسین گفتنمان در محرم را بشنوید؟ دوباره محرم خواهد آمد و قیام سبز با صدای بیشتر  لرزه بر اندامتان خواهد انداخت.

فیلــــــــــم

 فیلمی از شعار «مرگ بر توله سگای رهبر» و «بسیجی وحشی شده» در روز قدس!

  
 http://www.youtube.com/watch?v=DxsSBqSSYAk
در این فیلم مردم هر چی خواستند گفتند و عکس خ.ر. رو لگد کردند. چهار ماه قبل کسی به خواب هم نمیدید که این رژیم این طور مستاصل بشه. تصور کنید چهار ماه بعد چطور میشه!!!

عکس: شهره آغداشلو درهنگام دریافت جایزه اِمی Emmy با مچ بند سبز

شهره آغداشلو در حالی که مچ بندی به رنگ سبز در دست داشت از سن بالا رفت و جایزه بهترین بازیگر نقش تکمیلی زن را برای بازی در فیلم خانه صدام  House of Saddam دریافت نمود. 

 

ادامه مطلب ...

برخی از اسم ها از بیش از ۲۰۰ نفر دستگیر شده

اسامی تعدادی از دستگیر شدگان 27 شهریور

ادامه مطلب ...

دانشگاها وا بشه، ایران قیامت میشه

به همت مسولین رخ داد...

حضور تنها پنج کشور در افطاری سفارت ایران در پاریس

ادامه مطلب ...

تا جایی که من یادمه می گفتید: امام! گفته: آمریکا شیطان بزرگه!

زمینه سازی کیهان برای نزدیکی به آمریکا:  

“مردم” می خواهند رابطه برقرار کنیم

ادامه مطلب ...

بیا بریم کارت دارم...

احضار یک دانشجوی محروم از تحصیل به وزارت اطلاعات

ادامه مطلب ...

شاید این نامه آخر او باشد - بهنود شجاعی

نامه جوانی در انتظار اعدام بسر می برد

ادامه مطلب ...

نگرانی باند خامنه ای از احتمال اعطای جایزه نوبل به کروبی

ایرنا: نشریه فرانسوی "نوول اوبزرواتور"، نوشت: کمپین اینترنتی جمع آوری امضا برای معرفی "مهدی کروبی" به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل در سایت "تویتر" قرار گرفت. نوول اوبزرواتور نوشت: طراحان این کمپین امیدوارند تا مهدی کروبی به دلیل تلاش شایان توجه اش در زمینه حقوق بشر در ایران، به عنوان نامزد دریافت جایزه صلح نوبل، معرفی شود. رسانه های غربی در حالی از احتمال اعطای جایزه صلح نوبل به مهدی کروبی خبر می دهند که وی طی ماه های اخیر اتهامات متعددی را علیه نظام اسلامی مطرح کرد اما نتوانست آن ها را ثابت کند. 

 

جهت حمایت از کاندیداتوری مهدی کروبـــــــــی 

 برای دریافت جایزه صلح نوبل اینجا را امضا کنید

بیا بریم کارت دارم...

چند دانشجو پس از احضار روانه زندان اوین شدند

ادامه مطلب ...

تبریک...

رتبه نخست منطقه ای ایران در میزان قطع اینترنت

ادامه مطلب ...

غذای دانشجویی گران شد

معاونت دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نرخ ژتون غذای دانشجویی را برای دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاههای علوم پزشکی در سال تحصیلی 89 - 88 اعلام کرد.

ادامه مطلب ...

رویدادهای اخیر؛ لغو سفر توریستهای خارجی به ایران

خبرگزاری مهر: رئیس جامعه هتلداران ایران گفت: تابستان امسال اقامت مسافر در هتل های خراسان رضوی 30 درصد کاهش داشته است.
وی علت این کاهش را عواملی نظیر حوادث و اغتشاشات پس از انتخابات عنوان کرد و گفت: شمار زیادی از گردشگران خارجی کشورهای حوزه خلیج فارس پروازهای خود را به مشهد کنسل کردند و این امر موجب کاهش ملموس گردشگران در مشهد شد.

عطار خاطرنشان کرد: متوقف کردن تبلیغات منفی و سوء علیه کشور و فضای امنیتی داخل از راهکارهای حل این مشکل و تشویق برای سفر به مشهد و کشور خواهد بود.

اعدام...

نوجوانی در آستانه اعدام در زندان شیراز

ادامه مطلب ...

هاشمی و سیدحسن خمینی عقب‌نشینی کردند؟ جواب من: نه

چیزی که در نماز دیروز عید فطر بیش‌تر از هر چیزی توجه‌ها را جلب کرد، آمدن هاشمی و  یدحسین خمینی (و در وهله بعد ناطق‌نوری) به نماز و ایستادنشان پشت رهبر (و در کنار احمدی‌نژاد) بود. خیلی‌ها این حرکت را به کوتاه آمدن این افراد و حتی خیانت به جنبش مردم تعبیر کردند. واکنش اولیه من هم وقتی سر ظهر از خواب پا شدم و خبر را شنیدم، تعجب بود. اما کمی که فکر کردم نظرم کاملاً عوض شد. شما هم اگر این حس را داشته‌اید، بخوانید. شاید نظرتان عوض شد.
 
نماز عید فطر یکی از بسیار معدود مراسمی است که تقریباً همه آدم‌های نظام در آن شرکت می‌کنند. من شخصاً مراسم دیگری یادم نمی‌آید که هر سال همه در آن شرکت کنند. به نظر من شرکت نکردن در نماز عید فطر معنایش این است که نمی‌خواهی پشت رهبر نماز بخوانی. آیا هاشمی در این سه ماه کاری کرده که چنین معنایی از آن فهمیده شود که حالا شرکتش در نماز عید فطر را به عقب‌نشینی تعبیر کنیم؟
ادامه مطلب ...

یه اتفاق جالب!

 

یک اتفاق جالب: 

 7 مهر تولد موسوی 

 7 روز بعد: 14 مهر تولد کروبی 

7 روز بعد: 21 مهر تولد خاتمی  

 

/\/\/\/\/\/\/\ 

مـــا پیروزیم

تعداد ممنوع التصویر های صدا وسیما در حال افزایش است

به گزارش رویداد، حراست صدا و سیما به توصیه یک نهاد امنیتی در نامه ای به معاونت سیما اعلام نمود چهره های هنری که اسامی آنها اعلام می شود نباید در هیچ یک از برنامه ها تحت هر عنوان مانند بازیگر، کارشناس، مجری و ... حاضر شوند. ین لیست اسامی همچون بهاره رهنما ، سیدرض*ا میرکریمی، مجید ‏مجیدی، حسین پاکدل، احمدرضا درویش، فاطمه معتمدآریا، ‏داریوش مهرجویی، عزت‌الله انتظامی، علی نصیریان...

ادامه مطلب ...

تمیر -رای من کو؟-

  دو عکس فوق تمبر و کارت پستال ثبت شده گویا در هلند می باشد

لغو رزرو هتل محل استقرار احمدی‌ نژاد در نیویورک

ایرنا: هتلی که قرار بود از رییس‌جمهور در نیویورک پذیرایی کند، به‌دنبال کارشکنی و  امه‌نگاری‌های برخی مشاوران رییس‌جمهوری آمریکا انصراف داد.

خ.ر.

حرکت هماهنگ براى شکستن مشروعیت کاذب خامنه‌ اى

ادامه مطلب ...

فیلم؛ تظاهرات ایرانیان در محل تجمع مزدوران خارجی رژیم - استهکلم

 یکی از خواندگان: روز یکشنبه 20 سپتامبر تظاهرات 100 نفره روز قدس از سوی سفارت جمهوری اسلامی و همپیمانان لبنانیش در شهر استهکلم در حالی بگذار شد که هزاران ایرانی مخالف حکومت آخوندی در اعتراض به حضور این جانیان در میدان مرکزی شهر استکهلم دست به تظاهرات زدند. از جمله شعارها در این تظاهرات مرگ بر خامنه ای، مرگ بر جمهوری اسلامی و نیز نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران بود. فیلم زیر بخشی از این تظاهرات را نشان می دهد.  

http://www.youtu">http://www.youtube.com/watch?v=pzw4WGmR1do&feature

به همت مسولین رخ داد...

170 هزار تن چای در انبارها فاسد شد

ادامه مطلب ...

...

نامه صدر حاج سید جوادی،سحابی و یزدی به صندوق بین‌الملی پول در باره توقیف ۱۸میلیارد دلار

ادامه مطلب ...

آیا می دانید؟

هیچ میدونی تویوتا یاریس که تو ایران ۳۰ میلیونه توی کشورهای دیگه حتی افغانستان ۱۶ میلیونه. چون رقیب ۲۰۶ مزخرف ایران خودرو به حساب میاد.
هیچ میدونی تویوتا کمری که تو ایران ۵۰ میلیونه توی خارج از ایران ۲۰ میلیون تومنه.چون رقیب زانتیا و پژو پارس مزخرفه.
هیچ میدونی زانتیا که توی ایران تولید میشه ۱۰۰ سال پیش توی آلمان تولید میشد.
چرا باید دو برابر قیمت خود ماشین روش مالیات و گمرک بسته شه.
این اطلاعاتو از مجله ی ماشین که توی ایران چاپ میشه گرفتم.
تا کی ما باید پراید پفک نمکی سوار شیم و به به کنیم.
حتما از خودت پرسیدی چرا ما توی تصادفها این همه کشته میدیم.
دلیل اینه که هنگام جمع شدن خودرو ایرانی وقت تصادف بدنه ی وسط خودرو به سمت داخل(سرنشینهای بدبخت)جمع میشه.ولی توی خودروهای اروپایی این جمع شدن رو به بیرونه و کمترین صدمه به سرنشینها میرسه.
حالا باید گفت هر ایرانی که سوار خودرو ایرانی میشه برای خودش یه گلادیاتوره.
 

 

دوستان در آخر باید بگم در مورد آمار و ارقام مثلن! ۱۰۰سال پیش و قیمت ها من هیچ کدومو تایید نمی کنم... 

یکی نیست بگه توکه تایید نمیکنی چرا پست می کنی!

یه نگا...

بی زحمت یه نگا به عکس زیر کنین 

 و ببینین چند روز پیش رییس نجوم آماتوری درباره امروز چی گفته بود! 

 

http://i33.tinypic.com/2w22ao3.jpg

کـارتـون خـواب در نیـویـورک! (ابراهیم نبوی)

خیلی بد است که آدم بخواهد از حقوق سرخپوستان در آمریکا دفاع کند، ولی حاضر نباشد مثل خیلی از پابرهنه های نیویورک کارتون خوابی کند و حتما و الا و بالله بخواهد در هتل هفت هشت ستاره کپه مرگش را بگذارد. حالا هم که به حول و قوه الهی چنین شانسی دست داده، به نظرم الفنون برای درک رنج ها و مصائب فقرا و پابرهنگانی که در استکبار جهانی از گرسنگی شب نمی توانند بخوابند، بد نیست دو سه شبی را هم در نوانخانه بگذراند. بر اساس خبرهای واصله تا حالا سه تا از هتل های درجه یک نیویورک که الفنون با پول ملت ایران می خواهد برود در آنجا ضیافت بدهد به کوروکچل های هوادارش در نیویورک، اعلام کرده اند که برای احمدی نژاد جا ندارند. خبرها هم نشان می دهد که دوستان ایرانی مقیم نیویورک با تمام وجود، از جمله با دست و پا و لگد و دندان و تخم مرغ و گوجه فرنگی، آماده هستند تا از الفنون پذیرایی شایانی در نیویورک بعمل بیاورند، صبحانه گوجه و تخم مرغ، خودش می شود املت نیویورکی. شنیده شده است که دوچرخه سوارهای تورنتو هم راه افتادند به طرف نیویورک و دوستان نیویورکی هم خودشان را با تمام وجود آماده کرده اند، مطبوعات و تلویزیون ها هم آماده اند که تصاویر روز قدس و مصاحبه های مموتی را پخش کنند. فعلا احمدی نژاد از این وقایع سه ماه گذشته شدیدا خسته است و نیاز به استراحت دارد، بخصوص که جمعه روز قدس کلی اظهارات اساسی در مورد اسرائیل هم کرده که ممکن است برای برخی ساکنان نیویورک سووالاتی پیش آورده باشد. نیویورک هم تهران نیست که وقتی کسی سووال دارد، مجبور باشد برود به اوین یا کهریزک، بیایید دست به آسمان بلند کنیم و برایش دعا بخوانیم، جای دوری نمی رود

بی زحمت اطلاع رسانی کنید...

جهت حمایت از کاندیداتوری مهدی کروبـــــــــی 

 برای دریافت جایزه صلح نوبل اینجا را امضا کنید 

 

اگه فکر می کنید این مبارز شایسته دریافت این جایزه هست 

 بی زحمت به دیگران هم اطلاع رسانی کنید 

 

تا الان ۵۰۰+ (۵:۵۹ بامداد)

سندروم ساز مخالف زنی خامنه ای

مراجعی که یک شنبه رو عید فطر اعلام کرده اند:(تا ساعت ۵:۳۷ بامداد) سیستانی: عید نیست// منتظری: عید نیست// صانعی: عید نیست// جوادی آملی: عید نیست// مکارم شیرازی: عید نیست// اردبیلی: عید نیست// بیات زنجانی: عید نیست// وحید خراسانی: عید نیست// صافی گلپایگانی: عید نیست// مظاهری: عید نیست// . . .  

خامنه ای : عید است!

بازداشت دو عضو جوان جبهه مشارکت

 بازداشت دو عضو جوان جبهه مشارکت: دو تن از اعضای شاخه جوانان حزب مشارکت و فرزندان رده‌های بالای این حزب، ساعاتی پیش بازداشت شدند. به گزارش موج سبز آزادی، در پی بازداشت حسین نورانی‌نژاد، مهدی محمودیان، مهدی موسوی‌نژاد، علی پیرحسینلو و همسرش فاطمه ستوده که همگی طی دو روز پیش به اتهامی نامعلوم بازداشت شدند، امروز بعدازظهر نیروهای امنیتی با یورش به یک مراسم افطار، دو تن از اعضای شاخه جوانان حزب مشارکت بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شدند. هنوز خبر دقیقی از مشخصات نامبردگان و محل نگهداری آنان در دست نیست.

برای او...

شعر فاطمه راکعی برای میرحسین موسوی

ادامه مطلب ...

آقا قضیه خیلی جدیه! هیچیک از مراجع فردا را عید اعلام نکردند.

آقا قضیه خیلی جدیه! هیچیک از مراجع فردا را عید اعلام نکردند। در اینصورت پس فردا نماز عید فطر خواهد بود و محشری است خیلی بدتر از روز قدس... 

 

تا الان که ساعت دقیقن! ۴:۱۰ صبح هست هیچ مرجعی هیچ مرجعی امروزو عید اعلام نکرده
 

یکی از دوستان گفته: 

من تا امروز یکبار هم روزه نگرفتم ولی فردا (امروز) می خوام روزه بگیرم خفن!

 ابراهیم شریفی قربانی تجاوز: 

 به من می‌گفت تو که نمی‌توانی از فلانت دفاع کنی می‌خواهی انقلاب مخملی کنی؟

ادامه مطلب ...

رئیس شورای شهر سنندج ترور شد(باز هم ترور در سنندج)

روانیوز:در ادامه ترورهای زنجیره ای کردستان رئیس شورای شهر سنندج نیز تررو شد .سید مهدی تخت فیرروز، رئیس شورای شهر سنندج، امروز شنبه 19 سبتامبر، در خیابان شاپور سنندج به ضرب گلوله افراد ناشناس ترور شد. بنا به اخبار رسیده به پایگاه خبری روانیوز، سید مهدی تخت فیرروز» رئیس شورای شهر سنندج و رئیس کانون دفاع از حقوق زندانیان، صبحگاه امروز مورد اصابت گلوله افراد ناشناس قرار گرفت..این درحالی است که تا زمان تنظیم این خبر هیچ کس یا گروهی مسولیت ترورهای زنجیره ای کردستان را به عهده نگرفته است.

هموطنان خارج از کشور، هم اکنون نوبت شماست.

ایرانیان مقیم داخل زیر آن همه تهدید کار خودشان را کردند. حالا نوبت شما ایرانیان مقیم خارج از کشور است.

فردا عید نیست...

برای آیات اعظام
مکارم،سیستانی، نوری، منتظری، صانعی 
، بیات زنجانی، صافی گلپایگانی 

 رویت هلال اثبات نشده است. 


به همه خبر بدین تا هم مردم روزه خوری نکنن و هم روی خامنه ای کم بشه 

  

اطلاع رسانی کنیدبی زحمت

 

 ماه رمضان هنوز هست 

ادامه مطلب ...