کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

IP: 217.219.42.69

  به پیشنهاده یکی از دوستان بجای کلمات ناجورش چیز  می کنم!

چیزه خواهر و مادرت با این دروغات

چیزه  همون کروبی تو چیزه خواهرت و مادرت

مادر چیز خرافاتی

چیز  وطن فروش

بد بین چیز مال

بد بخت بجای اینکه اینقدر بشینی پای اراجیف این رادیو های بیگانه و این بی بی سی پرشن دروغ پرداز و اینقدر از این مردیکه چیز  ( کروبی و موسوی و .. ) حمایت کنی

بفکر خودت باش
بفکر کشورمون باش
چرا تو اینقدر چیزی

چرا اینقدر نسبت به دین و کشورمون بد بین شدی


هنوز وقت داری

بر گرد

تا پشیمون نشدی
برگرد 

 

متن بدون سانسور 

 خانوم یا آقایی که با  217.219.42.69  نظرشو گفته در لینک زیر موجوده

 http://www.kabk22.blogsky.com/1388/06/24/post-180/


  جواب من: 

 به نام پروردگار آموزنده ادب
با درود
 در جواب شما دوست نا محترم 

ادب مرد به ز دولت اوست 

همون جوری که خیلی وقت ها به من حرف هایی زدن شما رو به آدرسه زیر دعوت می کنم... 

کروبی که هیچ! من هم دروغ نمی گم... 


 یکی از دوستان لطف کرده و این آی پی رو ترک کرده و لینک مربوط رو برام فرستاد 

همین جا از این دوست عزیز تشکر می کنم 

هومن جان از توجه و پیگیریتون کمال تشکر رو دارم 

 

اینجا  


 یکی از دوستان بیتی بجا در این مورد گفت فکر کنم خوندنش هم بجا باشد 

 

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی. 

حافظ 

 

با تشکر از نیلوفر سبز

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری از دیار سبز امید سه‌شنبه 24 شهریور 1388 ساعت 23:31 http://fardaiiiisabz.blogspot.com

inhame adabo az koja avorde????? mkhai u ham sansor kon jaie harfaie badesh noghte chin bezar khanevade inja miado mire

man upam نظر هم بده.ممنون

'تهدید هاشمی رفسنجانی به استعفا' تکذیب شد .رفسنجانی خطاب به رهبر جمهوری اسلامی گفت "شما نباید دستور دستگیری مهدی کروبی را صادر می کردید"

www.fardaiiiisabz.blogspot.com

هومر چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 09:51

با سلام .این فرد بی تربیت از سیرجان این ضرضر هارو کرده این هم ادرس ماهوارهایش.
http://www.ip-adress.com/map/Map_of_Sirjan_in_Kerman_in_Iran__Islamic_Republic_of/8f31867bff0382d68336a198f10ba1ab

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد