کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

ماجرای بلاگفا از زبان یک وبلاگ نویس

سلام آقا بلاگفا رو کودتا چیا بستن ولی انگار شما خوب آزادی نو ممنون از اطلاع رسانی تون کی ولمون کنن خدا میدونه 

 

پس ماجرای بلاگفا که چند روزیه نمیشه به وبلاگاش سر زد اینه... 

باید یه پیشگیری هم من کنم 

هرچند که در لینک های زیر هنوز هستم...

 

ایران بعد از انتخابات2

ایران بعد از انتخابات4

نظرات 3 + ارسال نظر
ندای آزادی ایران شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:45 http://shabname.blogsky.com

بله دوست من وبلاگ من نابود شده من هم امدم پیش شما به امید خدا ولی لینک هارااز دست دادم

علی شنبه 28 شهریور 1388 ساعت 23:57

سلام

در این مسیر سبز ، پیروز و سربلند باشید.

وبلاگ شما را با نام «کبک» لینک کردم اگر مایلید وبلاگ «صدای سیاست» به آدرس sedayesiasat.iranblog.com را لینک کنید.

نیوشا یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 00:42

سلام
همین چند هزار نفر هم با حضور سبزشون قیامت کردن
و فرق بود بین آنان و کسانی که با خیال راحت و اتوبوس و پول مجانی آمدند
سبز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد