کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

تبریک به خودم!

تعجب نداره آره از خودم می خوام یه تشکر کنم 

چرا؟ 

چون یه لحظه چشمم خورد به  آمار سایت دیدم نوشته ۰۰۰۵۶ خیلی جا خوردم رفتم به سایت سرویس دهنده آماری دیدم چون انتخاب کرده بودم تا ۵ عدد از آمارمو نشون بده این شکلی شده 

گذاشتم روی نشون دادن تا ۶ رقم که دیدم از مرز ۱۰۰۰۰۰ هم رد کردم  و به خودم تبریک گفتم چون متوجه شدم شما بازدید کننده گرامی به من اعتماد کردید و از اعتماد شما به خودم خیلی خرسند شدم و خودم به خودم تبریک گفتم. 

امیدوارم بتونم به اعتماد شما پاسخ بدم... 

سپاسگزارم./

نظرات 2 + ارسال نظر
دختری از دیار سبز امید یکشنبه 29 شهریور 1388 ساعت 01:26 http://fardaiiiisabz.blogspot.com

salam aziize sabz..haghighatesh nemidoonam mitarsam behet ghol bedam bad ke daneshgaha baz she vaght nakonam...valii khakestar(sarbaze sabz)ham karesh khoobe too dorost kardane in weblog un komakam kard,bad nist behesh pishnahad bedi..
dar zemn babate amaret behet tabrik migam.

bargharar bashio sabz

مرسی از همه چیز

پیک سحر دوشنبه 30 شهریور 1388 ساعت 00:12 http://paikesahar.blogfa.com

سلام و عرض تبریک حماسه بزرگ سبز اندیشان و عید فطر
از خوندن و دیدن مطالبتون لذت بردم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد