کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

باز هم 20:30 شاهکار کرددر مورد سعیده پور آقائی

1. در  صحنه  اول   که  20:30  گفت این  فیلم  توسط  آشناهاشون گرفته  شده    سعیده خانم  همان  لباس  هائی تنش  بود  که  موقع  مصاحبه  تنش  کرده   بود
مورد دوم  اینکه  جالب  بود  اینکه  سعیده  2  ماه  از  خانه  فرار  کرده  بود یکی  دیگه   ازش نگهداری  میکرد...جالبه  نه؟  اصولا  به  همچین  دخترای  که از  خونه  فرار  می  کنن  مودبانه  ی  گن  دختر  فراری  یا  خیابانی.....چطور  خانواده ی بودن  که   بون   نگرانی   دختره  را برگردوندن ؟ 
 
خنده دار بود! اینا می خواستن قضیه ترانه موسوی رو خراب کنن اومدن یه سناریو نوشتن ودشون ختم وو اینا گرفتن که بعد دوماه بعد بیان بگن این دروغه... بابا اینا یه کارم بلد نیستن درست انجام بدن آخه! حرفای دختره خیلی مسخره بود! یعنی چی پام شکست نرفتم خونه که مامانم  الش بد نشه! آخه شاهکار! دوماه مامانت ازت خبر نداشته باشه نگران نمی شه؟ اونوقت پات شکنه نگران میشه؟؟؟ اینم شد منطق؟ 
 
اما چند نکته در اعترافات او و مادرش ( که هر دو از ذوب شدگان هستند) جلب توجه میکرد. به این نکته نیز باید اشاره کرد که مهدی کروبی در آخرین نامه اش آورد که اطلاعات در مورد این خانم  شتباه بوده و در جلسه با هیات حقیقت!!!!یاب به آن اشاره کرده بود این سوال را مطرح کرده بود که چرا در مورد ترانه موسوی این غوغاها که به پا شد سریعا پس از افشای او فروکش کرد؟؟.....اما گاف های تئاتر دیشب: ۳. دختر جوان اذعان کرد که از تراس منزل به پایین پریده و پایش دچار کستگی شده بود!!!! اما اگر با دقت تمام صحنه ها را رصد می کردید متوجه میشدید که ماموران امنیتی(همان دروغ پردازان ۲۰:۳۰) وقتی زنگ آپارتمان آنها را زدند واحد ۱۲ را فشردند....با فرض اینکه این آپارتمان در هر طبقه ۴ واحد داشته باشد با احتساب طبقه همکف(همان لابی) می ود ۴ طبقه!!!!! از ۴ طبقه چگونه خودش را پرت کرده پایین و زنده مانده!!!؟؟؟ آیا قصد خودکشی داشته یا آرتیست و بدلکار بوده؟!!؟؟؟ ۴. مادر این خانم ادعا می کرد که به هیچ کس نگفته بود که وی از خانه بیرون زده است اما کاش میگفت که چگونه عکس دخترش از خانه بیرون رفته است!!!! (قبل از مراسم ختم)۵ . این خانم جوان عملی انجام داد که آدم شگفت میماند!!!! به نظر شما قدر پول گرفته تا در تلویزیون ضرغامی و دوستانش به فراری بودن خود اعتراف کند!!!؟؟؟ حتی ختران و زنان بد کاره نیز حاضر به صحبت جلوی دوربین نیستند و اصرار بر محو کردن یا شطرنجی کردن چهره دارند...شگفتا کسی که ادعای آبرو!!! می کند اینگونه بی حیاوار برای مطامع سیاسی کج عده ای کوتوله سیاسی جلوی دوربین و چشم هزاران نفر بر فراری بودن خود اصرار می ورزد!!! ۶.این خانم فراری از ریخته شدن آبروی!!! خود توسط جریان های سیاسی!! گلایه مند بود!!! اما بهتر است به وی متذکر شوند که کدام روزنامه بر فراری بودن وی اصرار ورزید و در متن خود آورد که او سابقه ۳ بار فرار از خانه دارد و اینبار نیز از خانه فرار کرده.....آیا روزنامه ی ذوب شده و امنیتی به جز کیهان شریعتمداری این ادعاها را منتشر کرد؟؟؟ پس بهتر است تنها به کاغذ های ارئه شده توسط بازجویان ۲۰:۳۰ اکتفا نمی کرد و کمی هم عقل نداشته خود را به کار می انداخت....البته کسی که در تلویزیون به فراری بودن خود اعتراف میکند انتظاری بیش از این نیست ۷. می گفت اسم من غزله نه سعیده خوب... جالب اینکه مادش همش می گفت سعیده این کارو کرده سعیده تو کجایی سعیده...
شما چی فکر می کنید؟
نظرات 1 + ارسال نظر
سبزهای شهر اراک چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 14:07 http://sabzha-ye-arak.blogspot.com

با سلام
کاش هر دو دستت از کار افتاده بودخامنه‏ای!
جایی نگذاشته‏ای که هیچ آدم مودبی آقا خطابت کند.
به ندا که ندای آزادی خواهیش تا قاف قیامت برای تو لعنت خواهد شد نگاه کن.
از بدسرانجامی تو در حیرت نیستم.
آن را در سطر سطر نامه‏ی سعیدی سیرجانی که به دستور تو کشته شد می‏دیدم.
از خفتی که تاریخ منتظر است به پای نام تو بریزد با دیدن انساهایی که در حکومت تو به دار آویخته می‏شدند آگاه بودم.

تو که سهل است هر آیت‏اللهی که حالا خفقان گرفته و ندا و سعیده را نمی‏بیند و نمایش تو را می‏بیند؛
لعن همیشگی ایران زمین را خریده است.

عجب مردک حقیری هستی که خجالت را برای فرزندان و نسل خودت به ارث گذاشتی. حالا که بنا بود تو این جانور از آب درآیی، کاش هر دو دستت از کار افتاده بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد