کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

شروع شد... +عکس

مقابله با ورود احمدی نژاد به نیویورک 

 با بیلبوردهای سیاری از تصاویر نقض حقوق بشر و سرکوب جنبش سبز

شبکه جنبش راه سبز(جرس):در آستانه ورود محمود احمدی نژاد به نیویورک برای حضوردر مجمع عمومی سازمان ملل متحد، کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران با نصب پوسترهایی بر روی کامیون هایی که در خیابان های شهر نیویورک حرکت می کنند و در آنها خشونت های اخیر علیه معترضین و نقض گسترده حقوق بشر به معرض دید عموم گذاشته می شود، توجه اعضای جامعه جهانی را که دیپلمات های آنان از اقصی نقاط جهان به نیویورک آمده اند، به وضعیت حقوق بشر در ایران جلب می کند.

روز گذشته نیز، کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران و سازمان دیده بان حقوق بشر در یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران، از اعضای مجمع عمومی سازمان ملل متحد خواستند که نماینده ویژه ای برای تحقیق و تحفص در وضعیت حقوق بشر ایران معرفی کنند. 

  

 

 

   

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سبزهای شهر اراک چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 14:37 http://sabzha-ye-arak.blogspot.com

با سلام و درود؛

کاش تصاویری از سیاهچال رهبر معظم (کهریزک) هم میتوانستند در معرض دید عموم قرار دهند که یاد آور فجایع شکنجه و قتل و سوزاندن اسرای یهودی در آلمان فاشیستی هیتلرباشد و امروز تصویر سردار رادان همان \" آیشمن \" یعنی فرمانده گشتاپوهای جنایت کار کوره های آدم سوزی در آلمان و اتریش می تواند باشد .
در این تصویر سردار رادان در نفش \" آیشمن \" ، همان جنایت کار نازی ، فرامین پیشوا خامنه ای را مو به مو به اجرا در می آورد .
این جنایت تنها یک نمونه در برابر هزاران جنایت ضد انسانی و در واقع نسل کشی حکومتی است که 30 سال عمر ننگین اش همراه است با هزاران هزار جنایت که در صفحات سیاه تاریخ ایران زمین خواهد ماند و نسل های نسل در مدارس خواهند خواند که از چنگیز و آتیلا چیزی کم نداشتن.

اگه خبر های داغی هست سریعتر برسون که منتظریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد