کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

هوشیار باشید و فریب نخورید...

رپ در ابتدا یک شرکت ساختمانی در امریکا بود که تمام کارگران آن سیاه پوست بودند.
در آن زمان هنوز تبعیض نژادی در آمریکا وجود داشت.
بعضی از این کارگران جنبشی را شروع کردند برای دفاع از حقشان.
اوایل دولت به سرکوب آن ها پرداخت اما بعد از مدتی دنیا واکنش نشان داد و دولت امریکا که خودش را نماد آزادی می دانست دست از این روش برداشت اما .....
کارگرانی که تظاهرات می کردند عموما بی سواد بودند و این باعث میشه که معمولا آدم ها  احساسی برخورد کنند. یا مثلا جوگیر بشن و منطقی تصمیم نگیرن.
دولت هم از این استفاده کرد و شوهای تلویزیونی مورد حمایت دولت امریکا شروع کردن به حمایت از جنبش. کم کم هنرمندان هم موسیقی هایی برای جنبش ساختند که باعث شور عمومی می شد. اما این جماعت فراوان معترض بی سواد بودند و به وسیله ی همین آهنگ ها جوگیر شده و به خیابان می آمدند.
دولت آزاد می خواست تا میتینگ برگزار کند. در هر اجتماع نیز از آهنگ ها استفاده می شد تا به جایی رسیدند که مردمی که می ماندند کم کم فقط به خاطر آهنگ و رقص به خیابان می آمدند.
و از هدف جنبش به جز یک نام باقی نماند. بعدا رشته ی موسیقی رپ در دانشگاه ها هم تدریس شد و رپ رسما از یک جنبش به یک موسیقی تبدیل شد.
چندتا رهبر باسواد جنبش هم سرخورده شدند و یک از آن ها خودکشی کرد و یکی هم معتاد شد و بقیه به انزوا رفتند.
خلاصه می دانم که جمهوری اسلامی همچین برنامه ای برای جنبش سبز داره ولی با توجه به روحیه ایرانی ها خطر انحراف (به هر نحوی نه فقط موسیقی) جنبش را تهدید می کند. البته تا آنجا که مبارزات سبز هوشمندانه بوده و تصمیم ها منطقی و حتما هم این گونه ادامه میدهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد