کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

اذا زلزلت الکهریزک زلزال نظام ویزززززززززز ! - علیرضا رضائی

با توجه به اینکه زلزله با دو هفته تعجیل بجای سیزده آبان امروز آمد و با توجه به اینکه ابو المموتی گفته است "زیر پای مردم مومن زلزله نمی آید" و با توجه به اینکه مرکز زلزله کهریزک بوده است و با توجه به اینکه سوژه را عشق است و با توجه به چندتا چیز دیگر خواهشمندست نتایجی بگیرید که روی سر و جاهای دیگر آدم شاخ درنیاید . چنانچه نتیجه ای گرفتید که شاخ درآمد الهی سیزده آبان بروید زیر زلزله .


در اینجا با توجه به اینکه زیر پای مردم مومن زلزله نمی آید ولی زیر پای مردم تهران آمده به سوالات شما زلزله زدگان بطریقه بیست سوالی جواب میدهیم . این بیست سوالی دارای ده سوال دولا میباشد :

*** چرا تهران زلزله آمد ؟
تهران نبود بنگلادش بود اسنادش هم در وزارت خارجه موجود است مومن هم نیستند .
توطئه امریکا بود برای براندازی زیر پای مومنین که مثل همیشه با اقدام بموقع سپاه در نطفه خفه شد . نطفه خفه کردن نهایتاً با سه تا آیه شرعی است .
من از شما میپرسم ، آیا امریکا زلزله نمی آید ؟ بنده بعنوان یک استاد دانشگاه از جهان یک سوال کردم آیا این انکار زلزله است ؟


یک عده کمی بودند قرار گذاشتند تا زلزله آمد بریزند بیرون اتفاقاً زلزله زیر پای همانها آمد مومن هم نیستند .


برادر عزیزمان چاوز میگفت در ونزوئلا هم یکبار همینجوری شده بود . زلزله آمد بعداً فیلم گرفته بودند که ای آقا در کهریزک فلان شده بیسار شده .
ایناهاش ، ببینید این نمودار زلزله در سی سال پس از انقلاب است . کمترین مقدار زلزله در این دولت اتفاق افتاده بیشترین رشد گسلها در دولت آقای هاشمی و دولت اصلاحات .
خب جمهوری اسلامی کشور آزادیه هرکی هرچی بخواد میگه . اینا فیلم و نوار آوردن که من گفتم زیر پای مردم مومن زلزله نمی آید حالا آمده . خب که چی ؟
اینها برای ترور ما برنامه داشتند امام زمان کمک کرد همانموقع زلزله آمد یک ژنرال امریکائی زنگ زد اعتراف کرد که تا حالا دیگه اینجوریشو ندیده بودیم .
این دولت برای اولین بار دو میلیون و هشتصد هزار ساعت نفر تحقیق کرد معلوم شد زلزله زیر پای مردم مومن نمی آید . البته بعضی جاها مشکلاتی هم وجود داشت که برای هماهنگی وزیر زلزله را عوض کردیم و این طبیعی است .
از ساعت چند زیر زلزله وایسادید ؟ ... ده ؟ ... نه ... هشت ؟ ... خسته شدید ؟ من نوکر زلزله زده ها هستم . اسرائیل بداند ... امریکا بخواند ... دولتهای زورگو ... قطعنامه دان ... چاقوی زنجان ... (نیم ساعت زرت و پرت برای گوش مفت)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد