کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

تکمیلی روز مطبوعات

فکر می کردم از فیس بوک نباشه ولی تا الان اینا رو دارم که معروف ترین و معتبر ترین سایتی که تا الان من دیدم موج بوده...

 

بنابراخبار رسیده، هواداران جنبش سبز قصد دارند در موعد برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، با تجمع در محل مصلی تهران اعتراض خود را به دولت کودتا و رسانه‌های حامی این دولت نشان دهند. . . . مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات قرار است روز سه شنبه ۲۸ مهر ماه ساعت ۱۵ (سه عصر) با حضور وزیر ارشاد “دولت کودتا” برگزار شود و سبزها قصد دارند در حمایت از روزنامه نگاران بازداشتی و پاسداشت آزادی مطبوعات با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار کنند”. وی تصریح کرد: “برنامه های دیگری نیز برای نشان دادن اعتراض سبزها در روزهای برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده که از آن جمله می توان به پخش برگه هایی در محکومیت رسانه های حامی کودتا در محوطه مصلی تهران به ویژه روبروی غرفه های کیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن امروز و ایران اشاره کرد”. این منبع آگاه افزود: “این برنامه ها با حضور دانشجویان و دیگر اقشار جامعه به مرور در طول روزهای برگزاری نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت”. 

  

 


"مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات قرار است روز سه شنبه 28 مهر ماه ساعت 15 (سه عصر) با حضور وزیر ارشاد "دولت کودتا" برگزار شود و سبزها قصد دارند در حمایت از روزنامه نگاران بازداشتی و پاسداشت آزادی مطبوعات با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار کنند". . . . . "برنامه های دیگری نیز برای نشان دادن اعتراض سبزها در روزهای برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده که از آن جمله می توان به پخش برگه هایی در محکومیت رسانه های حامی کودتا در محوطه مصلی تهران به ویژه روبروی غرفه های کیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن امروز و ایران اشاره کرد". . . . . . "این برنامه ها با حضور دانشجویان و دیگر اقشار جامعه به مرور در طول روزهای برگزاری نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت".  

 


 

مردم سبزاندیش تهران قصد دارند در موعد برگزاری مراسم گشایش نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با تجمع در محل مصلی تهران اعتراض خود را به دولت کودتا و رسانه‌های حامی این دولت نشان دهند. مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات قرار است روز سه شنبه 28 مهر ماه ساعت 15 (سه عصر) با حضور وزیر ارشاد "دولت کودتا" برگزار شود و سبزها قصد دارند در حمایت از روزنامه‌نگاران بازداشتی و پاسداشت آزادی مطبوعات با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار کنند. براساس اخبار رسیده شعار اصلی این برنامه "28 مهر؛ رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم" است و برنامه های دیگری نیز برای نشان دادن اعتراض سبزها در روزهای برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به توزیع بیانیه‌هایی در محکومیت رسانه‌های حامی کودتا در محوطه مصلی تهران به ویژه روبروی غرفه‌های کیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن‌امروز و ایران اشاره کرد.

همین دیگه! 

از فیس بوک خبری نیست فعلن! مشکل داره!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد