کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

۱۳ آبان به امید حماسه ای دیگر

 

 

Aبه امیــــــد پیروزیA

نظرات 2 + ارسال نظر
رضا جمعه 1 آبان 1388 ساعت 02:17 http://reza-4242.blogsky.com

سلام خسته نباشید . وزارت خارجه اسرائیل می گوید سلطانیه نماینده ایران در سازمان انژی اتمی در وین با همتای اسرائیلی خود گفتگو کرده است

تهران خبر دیدار با یک مقام اسرائیلی در قاهره را تکذیب کرد؟

نگاهی هم کنیم به قتل های زنجیره ای . پاییز 77

setaareh جمعه 1 آبان 1388 ساعت 12:33 http://setaareh12.blogspot.com

دوست عزیز، در پاسخ به تبادل لینک؛ خیلی ها به این وبلاگ لینک داده اند و من دست همه را باز گذاشته ام برای لینک دادن. استفاده از مطالب این وبلاگ هم با ذکر منبع آزاد است.

من خودم راستش از کامپیوتر و کارهای فنی و نحوه لینک دادن بی خبرم و از طرفی سعی می کنم وبلاگ شلوغ نشود، چون خودم سرگیجه میگیرم از وبلاگ شلوغ . در قسمت نظرات میتوانید لینکهای خودتان را بگذارید و من هم آنها را در همان قسمت حمایت میکنم . با آرزوی توفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد