کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

کبک آگاه است

>>>>~~~~~.....:::::نا آرامی در ایران پس از اعلام نتایج انتخابات:::::.....~~~~~<<<<<

هویت یکی دیگر از شهدای جنبش سبز آشکار شد:

فاطمه سمسارپور، زنی که با اصابت گلوله نظامیان به شهادت رسید

هویت یکی دیگر از شهدای حوادث خرداد ماه خونین گذشته در ایران مشخص شد. پیش از این یکی از سایت‌های وابسته به سرکوبگران، با ادعای آمار 36 کشته در حوادث ایران، اسامی برخی از آنها را اعلام کرده بود که در آن میان برخی نام‌ها در لیست سایت‌های اصلاح‌طلب وجود نداشت. از جمله؛ شهید فاطمه سمسارپور که اطلاع چندانی از وی در دست نبود. اخیرا با گزارش‌های مردمی اطلاعات بیشتری از این شهید بدست آمده است.


به گزارش خبرنگار موج سبز آزادی در روز سی‌ام خرداد ماه 1388، خانم فاطمه سمسارپور به همراه فرزندش کاوه میراسدالهی با گلوله‌های تک‌تیراندازهای وابسته به سپاه پاسداران و بسیج به شدت زخمی شد. فاطمه که با پسر خردسالش و در نزدیکی خانه‌ی خود ایستاده بود به گفته‌ی همسایه‌ها برای کسب اطلاع از وضعیت خیابان‌های اطراف و کمک به مردمی که در آن حوالی بودند به کوچه آمده و به هنگام تیراندازی خود را سپر فرزند کوچکش کرده بود. منزل او در کوچه‌ی سینا واقع در خیابان خوش شمالی قرار داشت که چند متر با خیابان آزادی فاصله دارد. در ورودی این کوچه نیز ساختمانی متعلق به نیروی انتظامی قرار دارد. (تصویر1و2) گفته می‌شود که در روز خونین سی‌ام خرداد از این ساختمان وابسته به  نیروی انتظامی برای سازماندهی تک‌تیراندازها و سرکوب‌گران بسیج استفاده شده و مرکزی برای تجمع و هدایت آنها بوده است. آیا شهید سمسارپور از همین ساختمان مورد هدف قرار گرفته است؟


فاطمه که به همراه پسرش به شدت زخمی شده بود، توسط مردم به بیمارستان انتقال یافت اما پزشکان تنها موفق شدند فرزند او کاوه را نجات دهند و فاطمه به شهادت رسید. پیکر فاطمه (فرزند محمد اسماعیل) با پیگیریهای بسیار به خانواده او تحویل شد اما اجازه‌ی برگزاری مراسم در تهران داده نشد و خانواده به ناچار در یکی از شهرستانهای شمالی مراسمی کوچک برگزار کرده و او را به خاک سپردند. گفته می‌‌شود چندی بعد از طرف نهادهای امنیتی گروهی به خانه‌ی این شهید مراجعه کرده و توصیه می‌کنند که علیه کاندیداهای معترض انتخابات شکایت کنند، اما خانواده‌ی او حاضر به این کار نشده‌اند. این رویه در مورد اکثر خانواده شهدا صورت گرفته است و در حالی که اجازه هیچ گونه خبررسانی و اعتراض و برگزاری مراسم از داغ‌دیدگان سلب شده؛ آنها را تحت فشار قرار داده‌اند که از موسوی و کروبی شکایت کنند.


متاسفانه بدلیل فضای امنیتی حاکم امکان ارتباط با خانواده این شهید ممکن نبود و هیچ‌گونه تصویری از او و فرزندش نیز بدست نیامد.موج سبزآزادی بار دیگر از هم‌وطنان درخواست می‌کند هرگونه خبری از آسیب‌دیدگان و شهدای این حوادث دارند برای ما ارسال کنند تا حداقل نام شهدا و آسیب‌دیدگان ثبت شود.
 

 

http://www.mowjcamp.org/article/id/50842

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد